Click here for Myspace Layouts

Anda Comeyy Bila Anda Like ♥

Ahad, 22 Mei 2011

Tips 1: Cara Mendapatkan Kata Cinta Daripada Teman Lelaki..

lelaki d muka bumi ni terkenal dengan sikap ego diorang..
kadang2 tanpa kehadiran orang lain pun,dia xkan nak cakap dia sayang kat korang..
perangai tah hapa2..
ungkapan sayang, cinta, kasih itu perlu untuk memperindahkan lagi hubungan yang terjalin..

bagi pompuan, ayat2 cinta tu xperlu lagi d perkenalkan..
itu la yang biasa d cakap sebab pompuan suka meluahkan perasaan dalam ati..
yela, buat apa nak simpan2 kan, bukan boleh jadi emas pon.. :P

1st tips kali ni aku nak kasi macam mana nak dapatkan kata2 cinta dari insan bernama lelaki ni..
tips ni mujarab a.k.a menjadi..
sebab aku sendiri da cuba..
rasa macam magic pulok..
tehee..

macam ni:

bila saat korang [pompuan] nak mengakhiri sesuatu perbualan sama ada melalui sms, perbualan tepon, chat dsb, sila akhiri dengan ayat

"ailebiu too"
atau
"sayang awak juga"
atau
"saya juga cintakan awak"
[selingan: pegi toilet *muntah*]

lepas tu, gerenti korang akan mendapat kata cinta dari dia!
;)

1 ulasan:

  1. kalau die wat x tau cm ne.. huhuhu.... heehehehh

    BalasPadam